Halaman

15 September 2010

Hari Raya 2010



Hari Raya 2010 boleh dikatakan meriah la jugak. Cuma Yong n family je takde mase ni...yang lain ada. Korang kira la berapa yang ada dalam gambar ni...aku tak mampu nk kira haha. pastinya duit raya makin bertambah sekarang. Tahun depan tak boleh lagi saat-saat akhir nak tukar duit. Boleh semput jadinya haha. Raya kali ni ramai tetamu yang datang. Best jugak la melayan. Tapi yang tak best asyik sejarah lama aku tak pergi sekolah yang diceritakan...tak mampu aku nk balas...senyum jelah huhu.

Bulan bayar roadtax & insurans kereta
Aku rasa lepas ni jangan harap la nak beli kereta masa raya haha. Memang bajet akan lari punya. Nasib la aku pakai kereta cenonet je....kalau pakai Lancer sikit lagi bertambah sakit la. Nasihat aku pada sape2 yang baca blog ni, jauhi la daripada membeli kereta di Hari Raya....hehe.