Halaman

14 Januari 2010

Aku dapat tukar ke Perak

















Pada 7 Januari merupakan hari terakhir aku di SK Nanga Menyebat. walaupun sedih nak tinggalkan sekolah ni, tapi aku terpaksa jugak melangkah pergi...bukan ape, peluang ni mungkin tak kan datang bergolek-golek lagi. Mungkin ada yg tak percaya, tp aku sendiri pun tak percaya jgk. Masa aku kata nak pindah pada budak2 ada yg tak percaya...dia ingat aku tipu...masa aku pegi telefon malam2 mesti diorg ucap selamat malam cikgu...sbb dia tau aku sorang je ada tapak kasut yg kuat...lalu tepi asrama naik bukit memalam sorang2...aku cakap pasni tak dengar bunyi tapak kaki cikgu lagi...diorg pun ckp anang pindah cikgu (jgn pindah cikgu hehe). sedih pun ada gak...mase masuk kelas tahun 6 semua ckp tak payah pindah...ikhlas tu aku tau hehe..aku rapat gak dengan diorg. kesian sangat kat diorg...aku mmg dh usaha dari tahun lepas lg nk ajar diorg BM tahun 6..tp nk buat camne aku kena angkat kaki jugak...satu kelas menangis...adehh.

Apa yg buat aku terharu, mase nak tinggalkan sekolah dengan bot buat kali terakhir....ada yg duduk tepi sungai, atas bukit, dalam kelas....melambai2 aku...phehh sayu hati aku..tak tau nk cakap mcm mane...kenangan kat sini tak kan aku lupakan buat selama-lamanya..aku akan cube dtg lg nti:-)