Halaman

09 Mei 2009

Konvo IPTAR 7 Mei 2009




Selamat berkonvo buat kawan2 satu kelas & lain kelas ngan aku huhu. Walaupun jauh beratus batu dalam 274 KM je, aku gi gak ke Sibu. Memang takde ape pun kat sini, lain mcm kat kuching, best.

Aku mmg bengang la dgn cina kedai gamba konvo. Mase nak amek gamba dh la lame...kate 2 jam tp dekat 4 jam baru siap. Bile dh dapat gamba dia tak susun. Kena cari sendiri. Betul2 keja tak sistematik. Pastu kata nak bg CD tp tak bg...patut la dia amek resit. Aku pun pelik. Tp aku dengan bebudak yg tak puas ati akan aibkan kedai apek sayur yg hampeh ni. Nak meniaga buat cara berniaga...tak nak tutup kedai..Dia ingat bole lepas...

Ntah la nk ckp camne konvo ni. Best bile dpt jumpe kawan2 yg dh 5 bulan tak jumpe. Dari seluruh pelusuk sarawak turun.

Ape yg hampeh tentang konvo kali ni:
- Raptai paling lama 2.00-4.30
- Kelam-kabut nk handle majlis
- Tgh ucapan wakil pengarah kuar gendang cina hahaha
- MC salah sebut bin n binti...nasib nama aku betul, tidak aku sumbat dengan kasut baru ni hehe.
- Raptai mengalahkan menteri dtg.
- Tukang amek gambo yg amatur.Dah la lambat siap, penipu lak tu tak bg CD.

Skrg paling aku bengang gambo konvo tak dapat softcopy ni. Jarang lg aku dgr benda ni. Weh, tak kan nak diam je geng...kena buat sesuatu ajar sikit kedai ni. Ada plan meh kite kongsi2...