Halaman

23 Oktober 2010

Cari Pendapatan Tepi

Sekarang kalau harapkan duit gaji semata-mata mmg tak cukup. Bukan tak bersyukur atau tak cukup duit langsung, tp nak tak nak kita kena MENCARI DUIT. Kalau tak sekadar cukup makan jelah. Nk menyimpan banyak pun susah sikit la. Nasib la tuhan bg aku anugerah dlm berniaga ni. Walaupun takde kedai...tp sekurang-kurangnya dapat la jugak aku nk dapatkan pelanggan tu. Mcm minggu lepas ada tempahan beg. Boleh la sikit2 masuk hehe. Dalam mggu depan pun ade jugak. tp biase la projek kecik2. Tu pun aku sapu gak. Janji dapat kan. Walaupun untungnye ciput...adat berniaga kita kenalah puaskan hati pelanggan.



Minggu ni aku cadang nak amek beg laptop lagi. Mggu lepas yang aku amek dah habis aku jual. Pada aku beg laptop yang aku amek ni mmg berkualiti. Sebab tu ramai yang dok tempah lagi ni. Harap2 stok pun ada. harga memang berpatutan punye aku bg...sebab tulah laku hehe